Mijn uitwisseling naar Canada - Reisverslagen van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu Mijn uitwisseling naar Canada - Reisverslagen van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu

Mijn uitwisseling naar Canada

Ik ga dus voor een jaar naar Canada om daar High school te volgen, en natuurlijk Engels en Frans te leren. En ik was ook nog van plan om goede vrienden te maken, waar je altijd weer langs kan gaan :). En omdat ik denk dat iedereen we nieuwgierig is naar mijn ervaringen ga ik een reis blog bijhouden.

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2014

dogsledding

25 Januari 2014

Half a Year already!

21 December 2013

long time ago!!

27 September 2013

eerst maand al!!!

09 September 2013

schoooolll
Hannes

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8507

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 Juli 2014

Mijn uitwisseling naar Canada

Landen bezocht: