veranderingen!! - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu veranderingen!! - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu

veranderingen!!

Blijf op de hoogte en volg Hannes

03 September 2013 | Canada, Sarnia

vandaag was ik dus met een vriendin koffie gaan drinken en toen werd ik opgehaald door tod en naar huis gebracht, waar ik dus hoorde dat mijn ex gastmoeder het niet meer trok. ze voelde zich niet op haar gemak, en dacht dat ze mijn uitwisseling niet goed beinvloeden, de erea rep michelle was er ook. ze waren tot de conclussie gekomen dat het beter was dat ik van gezin wisselde, dus nu ben ik van gezin gewisseld!!

Het ging allemaal heel snel, en het was echt raar, maar nu ben ik dus verhuist! Ik heb een nieuw gezin, 2 broers een van 19 en een van 13. een moeder en een vader, het is een half uur van sarnia ongeveer, als ik mijn straat uitloop kom ik bij het strand!! morgen naar school voor de eerste keer super spannend.... morgen een nieuw verslag dus !!!!

liefs hannes

  • 03 September 2013 - 07:02

    Dionne:

    Wat een avontuur all na 1 week canada. Supertrots hoe je dit hebt opgepakt! Xxx

  • 03 September 2013 - 07:51

    Merijn:

    gaaf hoor hannes, zo dicht bij het strand, hoop dat je het naar je zin hebt in het nieuwe gezin!n groetjes Merijn

  • 03 September 2013 - 13:45

    Angela:

    Hey Hannes,
    oh dat is een snelle wisseling van gezin, dat is best even ingrijpend, maar ik hoop dat je desondanks vandaag een leuke schooldag hebt, en dat je nieuwe gezin een leuk gezellig gezin is waar jij je jaartje lekker kan doorbrengen. En heerlijk dicht bij t strand, waar jij kunt relaxen. Zet m op meissie, je kunt he.

  • 03 September 2013 - 23:00

    Dineke Wijers:

    Hee hannes heftig hoor dat je zo snel al van gezin moest veranderen maar ja wel beter dat je ex gastmoeder zich dat niet pas na 2 maanden ofzo realiseerde, hopelijk is je nieuwe gastgezin leuk!
    Veel plezier! Liefs dineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannes

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 8519

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 Juli 2014

Mijn uitwisseling naar Canada

Landen bezocht: