schoooolll - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu schoooolll - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu

schoooolll

Blijf op de hoogte en volg Hannes

09 September 2013 | Canada, Sarnia

mijn eerste week is al voorbij!!! gaat sneellllll!!!! school was echt super leuk!!

sochtends om 7 uur wordt ik opgehaalt door de schoolbus( ja ja de gele schoolbus ja) als ik er dan ben ga ik eerst naar religion en vervolgens naar media art, waar we een school tv programma aan het maken zijn, vervolgens heb ik frans, en vervolgens fitness, wat echt super zwaar is, maandag en woensdag yoga en derest een work out , super zwaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!

ik heb dus elke dag dezelfde vakken, en die vakken zijn allemaal in frans!! en niet gewoon langzaam frans neee super snel frans!!

ook echt leuke klasgenoten ik ben zaterdag naar het winkelcentrum gegaan met 2 vriendinnen super leuk en ging daarna naar een vriend!! echt super leuk!!!!

mijn familie is ook echt super leuk!!! we hebben een vlot op het strand daar zijn we van de week naartoe gegaan was super nice!! het begint steeds moeilijker te worden om nederlands engels frans en een beetje duits te praten, echt heel irritant!!!

maar dit was het weer vooor deze keer!!

liefs Hannes

  • 09 September 2013 - 13:18

    Angela:

    Hey Hannes,
    wat super om te horen, dat je nieuwe gastgezin goed bevalt, en school luxe joh met de bus opgehaalt worden, dat scheelt fietstochtjes, maar dat compenseer jij waarschijnlijk wel met jou uurtjes sporten, zien we volgende jaar een gespierde hannes terug :-) en jij gaat van alle markten thuis zijn straks met je frans duits engels nederlands, echt super hoor dat je daar naar een franstalige school gaat, Knap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannes

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 8509

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 Juli 2014

Mijn uitwisseling naar Canada

Landen bezocht: