long time ago!! - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu long time ago!! - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu

long time ago!!

Blijf op de hoogte en volg Hannes

21 December 2013 | Canada, Sarnia

Hallo allemaal!!
wao het is echt langeleden dat ik iets heb geblogd, dus ik dacht laat ik maar weer eens bloggen!!

Hier gaat het echt super goed, vorige week sneeuwde het super hard, 1 meter sneeuw, maar jammer genoeg niet genoeg om de schoolbus te stoppen :(.

hmm eens denken wat zal ik eens allemaal vertellen, veel te vertellen!!

Woensdag en donderdag gingen we allemaal activiteiten doen op school, was echt super grappig, en donderdag was pijama dag dus iedereen had zijn pjama kleren aan, was echt super raar om zo door de school te lopen, we hadden donderdag ook een kerst diner, met natuurlijk kalkoen, het was echt super lekker, vooral omdat het gratis was! dan smaakt alles lekker!!

Frans begin echt al goed te verstaan, het is echt super leuk om een klas te kunnen verstaan, ik had nooit gedacht dat ik me zo zou voelen haha. Het eerste semester is al bijna over, na de vakantie nog maar 2 weken, ik heb echt zin in het volgende semester, ik weet nog niet zeker welke vakken ik ga kiezen maar dat komt wel goed!

Vandaag gingen we laser gamen, was echt super leuk, met al de mensen van yfu, al de andere uitwisseling studenten die dichtbij wonen, was echt super leuk, het voelt echt als familie als ik met anderen uitwisselingstudenten ben, echt een goed begin van mijn kerstvakantie, 2 weken geen school jeeeeej daar had ik echt behoeft aan..

Het is ook al bijna kerst, Merry Christmas, and a happy new year, Met kerst gaan we vooral eten en cadeautjes uitpakken, heel leuk natuurlijk, ik ben echt benieuwd wat mijn ouders op hebben gestuurd!!

Deze vakantie heb ik echt geen flauw idee wat ik allemaal ga doen, waarschijnlijk met vrienden enzo afspreken!! super leuk natuurlijk!!

En en in januari ga ik dogsledden , ik heb echt ongelofelijk veel zin in het!! het is 3 dagen, en ik heb al wat foto's gezien van die honden, ze zijn echt super schattig, maar het is wel koud daar heb ik gehoord, ik hoop niet te koud!! Ik heb er echt super super veel zin in!!!!!!

maar ik ga maar eens weer!!! ik zal na de vakantie wel weer een blog schrijven over hoe het was!

Liefs Hannes



  • 21 December 2013 - 23:50

    Dionne:

    Wat leuk om weer wat op je blog te lezen! We zijn super trots op je. Fijne vakantie xxxx

  • 22 December 2013 - 09:33

    Charlote, Carl, Thijs, Noor En Olivier:

    Hey hannes,

    Leuk verslag, we zijn echt jaloers op je, zeker dat je op pad gaat met sledehonden. Super vet!!!

    Hele fijne kerstdagen!!

    Groetjes, van ons allemaal!

  • 25 Januari 2014 - 14:51

    Catrien Hendriks.:

    Lieve Hannes.

    Oma vind het fijn om weer eens wat van je te horen, en zulken leuke dingen alle maal.
    Je heb weer veel plannen je gaat binnenkort dogledding doen, knap van je hoor.

    Hopelijk krijg Oma ook Foto,s te zien.
    Heel veel groetjes aan allemaal.
    Liefs Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannes

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 8510

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 Juli 2014

Mijn uitwisseling naar Canada

Landen bezocht: