toevoeging - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu toevoeging - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu

toevoeging

Blijf op de hoogte en volg Hannes

29 Augustus 2013 | Canada, Sarnia

hallo daar ben ik weer, het is hier ongeveel half 8 sochtends maar ik heb echt last van een jadlag dus ik kan echt niet meer slapen, gisteren avond heb ik alle cadeautjes gegeven, vonden ze echt super leuk

Aurora was echt super blij met haar boekje, ik heb een boekje gegeven van Leontienne van oranje, de schoonzus van willem. Ze wou er meteen in gaan lezen!!

Voor derest had ik veel nederlandse dingen zoals klopjes enzo!! Ze hebben ook drop geprobeert wat zoals te verwachtn niet echt in de smaak vielen!! de stroopwafels daarintegen waren echt super lekker haha.Ook heb ik kaas gegeven maar die hebben we nog niet op.

Mijn kamer is in de kelder, best wel groot en een twee persoons bed wat ook echt fijn is. Hij licht echt goddelijk!!

Maar ik moet gaan eens kijken of aurora al wakker is!!

liefs Hannes

  • 29 Augustus 2013 - 16:18

    Angela:

    Hey Hannes, wat fijn te horen dat je goed bent aangekomen en je nu bij je gastgezin bent. Maar telefoon al kwijt? goed op je spullekes letten he :-) Verder komt dat wel goed daar met jou met je riante kamer in de kelder, succes weer met de opstart van alles he.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannes

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 8515

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 Juli 2014

Mijn uitwisseling naar Canada

Landen bezocht: