vertrekken!!! - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu vertrekken!!! - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu

vertrekken!!!

Blijf op de hoogte en volg Hannes

25 Augustus 2013 | Canada, Sarnia

over 4 uur moet ik al richting schiphol, IK heb er ontzettend veel zin in! Dit is denk ik de laatste update voordat ik er ben!

Vandaag heb ik gezellig afscheid genomen van mijn lieve vriendinnetjes was nog moeilijker dan ik dacht!

maar ik ga nog eens proberen te slapen want ik moet dus al om 3 uur weg want ja vroeg vliegen enzo!!

Liefs Hannes

  • 25 Augustus 2013 - 21:38

    Angela:

    Hey hannes.
    Ik wens jou hele goeie reis en n leuke aankomst in canada.
    Succes he. Geniet van alles.

  • 26 Augustus 2013 - 00:52

    Eliza:

    Hee moppie!

    Over ong. 1uur vertrek je richting Schiphol en over ong. 6uur Lig ik nog lekker in m'n bedje te slapen en zit jij als het goed is in het vliegtuig opweg naar Canada!! En vanaf dan mogen we onze kaartjes lezen:D

    De High Tea was super, het afscheid (voor de kerk:p) was voor iedereen wel eventjes slikken denk..
    Lees het boekje zo vaak als je maar kan, misschien weet je als je terug komt wel precies wat iedereen heeft geschreven uit je hoofd hahahah.

    Een heele goede reis, en veel plezier schat!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannes

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 8504

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 Juli 2014

Mijn uitwisseling naar Canada

Landen bezocht: