afscheid nemen+ nieuw gastgezin - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu afscheid nemen+ nieuw gastgezin - Reisverslag uit Sarnia, Canada van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu

afscheid nemen+ nieuw gastgezin

Door: Hannes

Blijf op de hoogte en volg Hannes

23 Augustus 2013 | Canada, Sarnia

Nog maar 3 dagen!! ik ben al bijna klaar met spullen pakken en cadeautjes kopen, ik ben benieuwd hoe zwaar mijn koffer is, ik durf het eigenlijk niet te wegen...

Gisteren ging ik de stad in om een handbegage tas te kopen, die heb ik nu dus ook, en toen ik thuis kwam, waren daar opeen bijna al mijn vriendinnen. Ik schrok me dus ter pletter, hadden ze allemaal dingen gekookt enzo, was echt super gezellig!!

Ik heb gister (donderdag) ook gehoord dat ik een gastgezin heb! het is een alleenstaande moeder met een dochter, en ze wonen in Sarnia (klinkt als Narnia) het ligt aan het water, en ze spreken er engels, aan de andere kant van de rivier ligt Michigan, dus ik zit echt op de grens.

Ik had ze dus gelijk gemaild, en ze reageerde al vrij snel, ze waren echt super enthousiast, en ze lijken me echt heel aardig, we gingen dus gisteravond even skype, en ze waren echt heel aardig, ze hadden gelijk al allemaal dingen geregelt, en Aurora mijn 6 jarige gastzusje zat op de achterkant heen en weer te springen echt super schattig!!

Vandaag het ik een afscheidsfeest voor familie en vrienden en dan morgen heb ik een verjaardags feest en ga ik nog even statten smiddags. En dan zondag high teaen met al mijn leuke vriendinnen.

en maandag ochtend om 5 uur moet ik op schiphol zijn dus ik vrees dat ik weinig ga slapen zondag!!

liefs hannes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannes

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 8502

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 Juli 2014

Mijn uitwisseling naar Canada

Landen bezocht: