Voorbereiden en afscheid nemen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu Voorbereiden en afscheid nemen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hannes Messemaeckers - WaarBenJij.nu

Voorbereiden en afscheid nemen

Blijf op de hoogte en volg Hannes

18 Augustus 2013 | Nederland, Breda

De laatse week is nu aangekomen, super spannend natuurlijk, deze week moet ik nog mijn spullen pakken enzo en natuurlijk ook van iedereen afscheid nemen!!

Ik ga dus naar Canada voor een jaar op uitwisseling, en een week geleden heb ik pas de plaats doorgekregen waar ik tijdelijk ga verblijven, het is ergens in de middle of nowhere, in Oil Springs, het is een heel klein dorpje met als hoogte punt dat ze een soort olie maken die canoes water dicht maken, er is een museum en een klein winkeltje maar voor derest is er volgensmij, wat ik op google maps kan zien niet echt veel bijzonders meer!

Over een school weet ik nog helemaal niet wat best vervelend is anders zou ik alvast de site kunnen bezoeken maarja dat kan dus niet :( ik hoop wel dat het een franse school is want ik zou echt super graag frans willen leren...

Vrijdag zaterdag en zondag heb ik allemaal afscheids dingen en ga ik nog iets leuks doen met vrienden en familie, ik ben benieuwd hoe het zal zijn, ik heb niet echt veel verwachtingen want. als je verwachten hebt heb je kans dat die niet uitkomen en dat is het teleurstellend, toch verwacht ik dat ik snel een vast gezin krijg!!

dit was mijn eerste reisblog ook al ben ik nog niet op reis, er volgen er hopelijk nog wel een paar, ik ga proberen elke week wel iets te schrijven, persoonlijk denk ik dat het uiteindelijk een keer per maand wordt maar voornemens zijn nooit verkeerd!

liefs Hannes

  • 18 Augustus 2013 - 22:48

    Angela:

    Ik ga jou verhalen volgen hannes leuk. Succes deze laatste week he met pakken en afscheid nemen. Groetjes angela

  • 18 Augustus 2013 - 23:28

    Myrthe:

    Hannushh!!! Vet leuk zo'n logboek dinges! Ik ga je volgen schat! En ik ga je missen! :(
    XX

  • 19 Augustus 2013 - 00:21

    Eliza <3:

    I follow you!

    Ik ga je missenn schat!
    We zien je deze week gelukkig nog een paar keer <3

    Maar voor nu alvast heeeeeeeeeel veel plezier en ga er super veel van genieten!

    XXX <3

  • 25 Augustus 2013 - 23:19

    Jeroen & Family:

    Wij gaan je volgen Hannes! Leuk. Geniet van alle kanten...

    groetjes,
    Jeroen & Marianne

  • 26 Augustus 2013 - 09:36

    Magda Messemaeckers:

    al je mailtjes gaan we tien keer lezen.Gezellige introductie daar!!

  • 26 Augustus 2013 - 09:51

    Martine :

    Ha Hannes,
    Leuk dat je een blog bijhoudt. Ik ga je volgen. Ben heel benieuwd hoe je het je daar vergaat. Op het moment dat ik dit schrijf zit je nog in de lucht. Veel liefs en een goede reis.
    Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannes

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 8501

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 24 Juli 2014

Mijn uitwisseling naar Canada

Landen bezocht: